Whale Chanel
Whale Chanel
Proxy MTProto
Proxy MTProto
Proxy MTProto | پروکسی
Proxy MTProto | پروکسی
Whale Chanel
Whale Chanel
Proxy MTProto
Proxy MTProto
Proxy MTProto | پروکسی
Proxy MTProto | پروکسی
Без позитиву avatar

Без позитиву

Тут автор озвучує свої думки стосовно деяких подій/ситуацій чи в цілому про стан речей. Ці думки не посягають на правду.
TGlist 评分
0
0
类型公开
验证
未验证
可信度
不可靠
位置Україна
语言其他
频道创建日期Бер 13, 2024
添加到 TGlist 的日期
Квіт 30, 2024
关联群组

Telegram频道 Без позитиву 统计数据

订阅者

490

24 小时
1
-0.2%一周
22
4.7%一个月
136
38.4%

引用指数

0

提及1频道上的转发0频道上的提及1

每帖平均覆盖率

143

12 小时1430%24 小时143
35.6%
48 小时278
4.7%

参与率 (ER)

14.69%

转发0评论0反应21

覆盖率参与率 (ERR)

29.18%

24 小时
16.03%
一周0%一个月
226.56%

每则广告帖子的平均覆盖率

182

1 小时7038.46%1 – 4 小时4021.98%4 - 24 小时7239.56%
将我们的机器人连接到频道以了解该频道的受众性别。
过去 24 小时内的帖子数
0
动态
1

"Без позитиву" 群组最新帖子

Такс , давно ніц не писав
Ну я думаю всі в курсі за те, що піндоси дуже поважні заокеанські довбойоби партнери заявили, що якщо у них не вийде заключити мир в Україні , то хахли за ета атвєтят вони просто перестануть заважати нам воювати щось для цього робити.

Очевидно, що тиск (весь і абсолютно з будь-якої причини) буде спрямований на Україну і абсолютно не важливо, що Москва виставляє свої умови, а не Київ.

Чесно - я розумію яку корисну інформацію нам дають (і яку не дають), але блядь.

Особисто моя думка - хуйовий мир гірше за будь-яку війну. Чому?
По завершенню БД (бойових дій) - чекаємо стрімкий ріст цін на електроенергію і проїзд у будь-якому транспорті. Чому? Бо у нас майже нема генерації адекватної. Я мовчу про те , що у нас 90% енергоблоків вже по декілька разів мали продовження строку служби, майже вдвічі перевищивши проектний термін. Далі - враховуючи, що ніхто і ніяк не буде компенсувати збитки від БД , ми будемо в положенні гіршому ніж Веймарська Німеччина в кінці 20-х на початку 30-х років минулого століття. Майже кожне друге підприємство закриється. Чому? В ЄС нас не візьмуть - Мадяри собі хуй скоріше відірвуть ніж це допустять. Про НАТО я думаю всім все зрозуміло. Ринки Європи вже закривають від наших товарів, бо вони не можуть конкурувати з нашим Агрорейхом. Наша напів жива промисловість помре протягом перших 2-3-х років. Держава не матиме жодного адекватного доходу з багатомільярдним дефіцитом і (не дай Боже ми підпишимо) договором про корисні копалини, де ми блядь весь або половину доходу від корисних копалин віддаватимемо піндосам дуже поважним заокеанським довбойобам партнерам. Забудьте про пенсії, стипендії і майже всі державні програми підтримки населення чи соціальну політику.

Ахуєнні перспективи? Просто пізда.

Так , продовження БД теж ніхуя не веселе, але між 2 хуйовими речами , краще обрати те , яке має меншу кількість проблем. І продовження БД - як мінімум на наступні рік - три, все ж таки буде гарантувати хоч якусь підтримку.

І не треба тут мені розповідати , що за 3 роки БД ми проєбемо ще більше території. Тут піндоси вже за 5 областей вирішили , поки підари 3 роки не можуть Донецьку область всю взяти, я мовчу про Запоріжжя і Херсон.

Тому ситуація у нас не весела, але якщо ми прогнемося під піндосів ... Краще нам від того не стане. Це моя думка і ви можете не погоджуватись з нею, абсолютно і повністю.
З особистого архіву одмєна.

25-28 вересня 2020-го року в одному з багатьох НЦ ЗСУ. Заняття з виживання в умовах дикої природи.

Ми раннім ранком біжимо в ліс з саперними лопатками , нас там шикують. Поки йде перевірка чи всі є , подумки уявляємо, що ми будемо робити - копати однозначно, як не як не просто так лопатки видали.

Ставлять завдання: до вечері добути Н-кількість віників з березових гілок.

Всі способи виконання даного завдання ви можете побачити на відео.

Після того всього ми декілька днів медетативно в'язали віники за чіпком. Благо випустились раніше ніж прийшлося ті віники застосовувати.
Ну, історія стає щораз цікавіше... Хочеться плакати і сміятися від цього
转发自:
Лелек avatar
Лелек
Програма забезпечення наших захисників доступним транспортом, ініційована волонтерами України.

На цей раз організовуємо вантажний бус для пілотів 28-ї бригади ім. Лицарів Зимового Походу.

Важливість транспорту в бойових умовах і так важко переоцінити, а транспорту, який за раз довезе багато подарунків - ще важче.

🎯Ціль - 400 000 грн.

http://send.monobank.ua/jar/kKcG76wKz

Плануємо пригнати авто, за необхідності відремонтувати, забезпечити хлопців запасною гумою та інструментами.

За участь передбачено призи:
- кожен донат кратний 200 грн. приймає участь в розіграші курсів з тактичної медицини від @ua_rescue , похідні ножі,дбайливо підібрані нашим спеціалістом, ліхтарики та брендовані павер банки
- кожен донатер з донатом в 1000, 2000 та 5000 грн. отримує особливий шеврон @spilno_zbir .

При донаті не з монобанку вказуйте спосіб звʼязку з вами в призначенні платежу(!)

Вся інформація та посилання доступні в нашій шапці профілю.

Віримо, що разом ми зможемо швидко відправити машинку хлопцям!

Слава Україні!🇺🇦
Оце дивлюся на китайські паради.

Машини виглядають прямо дуже по китайськи - дешево і грубо. Але це лиш для параду , це не ПУ і не ТЗМ. Виключно підставка під китайський варіант 3М-54 (яка є розвитком 3М-51/3М-12 та КС-122) - YJ-18 . Всі основні ознаки ідентичні , єдине що - відсутній прискорювач. Але я думаю то спеціально зроблено для параду.

Найцікавіше те , що толком нема нормальних фото ПУ цих ракет. Одні видають , що YJ-12B може їх запускати , інші показують якусь дивну СПУ на 2 КР , але з підписом "supersonic anti-ship missile" , номінально заявлено , що лише 3М-54К (варіант для АПЧ і ПЧ) має швидкість 2,9 М , всі інші 0,7-0,9М, а у китайців скоріше за все він судячи з фото...
Виходить, китайці досі успішно наєбують всіх з своїм озброєнням: на парадах катають підставки для КР , ПУ/СПУ ніхто толком не бачив.

І це лише один з численних зразків озброєння.
Тому слід бути більш уважними до КНР. Бо очевидно нас чекає багато сюрпризів.


P.S: Дякую підписнику за те що вказав на помилку 🫶
Можливо, хтось пам'ятає недавнє відео про бабаків?

На цьому відео зафіксовані Blattella Russak в умовах дикої природи.
Зазвичай їх ареал проживання знаходиться східніше річки Дон, але під час масової міграції - можуть поширюватися західніше. Досить активні у весняний період. Агресивно відносяться до інших видів.
Поки що наука не може сказати, чи це боротьба двох самців за територію чи безпосередньо процес спарювання, але ці відеоматеріали надзвичайно цінні для сучасної науки в межах дослідження Blattella Russak в дикій природі.
Русаки засвітили вперше С-350 "Витязь" в роботі
Каллєкція одмєна, половина більша не ідентифікована. Нажаль по номеру карти мало ,що встановити можна.
https://t.me/kiber_boroshno/10843?single


Ну як ми бачимо зікурати і висока щільність ЗГРК "Панцирь-С" не забезпечили захист підприємству, що знову-таки говорить про якісь проблеми цих систем...
В продовження квітневих пейзажів
Все розтало , тепер ху*ре град 😐👍

Вже знов сніг ... Охуїти , добре що не в шортах пішов
На основі того, що ми можемо побачити з плином часу - майже всі СПУ ЗРК "Тор" вивезені , активно працюють по відновленню СПУ ЗРК "Бук" , частково видно активність по СПУ ЗРК "Оса-АК" та ЗГРК "Тунгуска".

Також там незліченна кількість СПУ, ТПУ та РЛС до комплексу С-300В , та додаткових машин обслуговування.


На основі всього цього, можна сказати, що окрім активного виробництва нових ЗРК , (станом на середину 2024) ще має можливість компенсувати втрати з запасів.

Як будуть нові знімки, за 2025-й цікаво буде глянути скільки лишилося Тунгусок і Буків, бо С-300В ми точно в таких кількостях не знищуємо.

记录

15.04.202518:16
492订阅者
13.04.202520:43
300引用指数
04.01.202523:59
4.7K每帖平均覆盖率
30.03.202523:59
341广告帖子的平均覆盖率
27.10.202423:59
27.69%ER
04.01.202523:59
1576.74%ERR
订阅者
引用指数
每篇帖子的浏览量
每个广告帖子的浏览量
ER
ERR
ЛИП '24ЖОВТ '24СІЧ '25КВІТ '25

Без позитиву 热门帖子

19.04.202513:17
Такс , давно ніц не писав
Ну я думаю всі в курсі за те, що піндоси дуже поважні заокеанські довбойоби партнери заявили, що якщо у них не вийде заключити мир в Україні , то хахли за ета атвєтят вони просто перестануть заважати нам воювати щось для цього робити.

Очевидно, що тиск (весь і абсолютно з будь-якої причини) буде спрямований на Україну і абсолютно не важливо, що Москва виставляє свої умови, а не Київ.

Чесно - я розумію яку корисну інформацію нам дають (і яку не дають), але блядь.

Особисто моя думка - хуйовий мир гірше за будь-яку війну. Чому?
По завершенню БД (бойових дій) - чекаємо стрімкий ріст цін на електроенергію і проїзд у будь-якому транспорті. Чому? Бо у нас майже нема генерації адекватної. Я мовчу про те , що у нас 90% енергоблоків вже по декілька разів мали продовження строку служби, майже вдвічі перевищивши проектний термін. Далі - враховуючи, що ніхто і ніяк не буде компенсувати збитки від БД , ми будемо в положенні гіршому ніж Веймарська Німеччина в кінці 20-х на початку 30-х років минулого століття. Майже кожне друге підприємство закриється. Чому? В ЄС нас не візьмуть - Мадяри собі хуй скоріше відірвуть ніж це допустять. Про НАТО я думаю всім все зрозуміло. Ринки Європи вже закривають від наших товарів, бо вони не можуть конкурувати з нашим Агрорейхом. Наша напів жива промисловість помре протягом перших 2-3-х років. Держава не матиме жодного адекватного доходу з багатомільярдним дефіцитом і (не дай Боже ми підпишимо) договором про корисні копалини, де ми блядь весь або половину доходу від корисних копалин віддаватимемо піндосам дуже поважним заокеанським довбойобам партнерам. Забудьте про пенсії, стипендії і майже всі державні програми підтримки населення чи соціальну політику.

Ахуєнні перспективи? Просто пізда.

Так , продовження БД теж ніхуя не веселе, але між 2 хуйовими речами , краще обрати те , яке має меншу кількість проблем. І продовження БД - як мінімум на наступні рік - три, все ж таки буде гарантувати хоч якусь підтримку.

І не треба тут мені розповідати , що за 3 роки БД ми проєбемо ще більше території. Тут піндоси вже за 5 областей вирішили , поки підари 3 роки не можуть Донецьку область всю взяти, я мовчу про Запоріжжя і Херсон.

Тому ситуація у нас не весела, але якщо ми прогнемося під піндосів ... Краще нам від того не стане. Це моя думка і ви можете не погоджуватись з нею, абсолютно і повністю.
06.04.202506:20
Оскільки вчора не було постів - тримайте трошки весни 😘


* Я не забув про 140-й наказ , все буде найближчим часом
Не гуляйте діти в лісі , а то пропадете на 3 місяці як я
02.04.202507:50
Давно не було конспірологічних теорій всесвітніх сіоніських змов

Так от - зараз ви бачите 2 зображення здавалося б схожих речей , але невеликий опис :

1Л220 "Зоопарк-2" розроблялася НВО "Іскра" в Україні в кінці радянського союзу і була прийнята на озброєння України в 2003-му під індексом 1Л220У "Зоопарк-2" (де "У"- означає Україна) .

А от 1Л260 "Зоопарк-1М" розроблявся (чи можливо не розроблявся судячи з фото 😇) в РФ приблизно в 2010-му.

Назва "Зоопарк-1М" очевидно спрямована на запутування ,щоб була асоціація з першим "Зоопарком" , але по факту вони не мають нічого спільного.

На мою особисту думку , у зв'язку з тим, що 1Л220У "Зоопарк-2" не пішла в серію і була кращою по ТТХ за 1Л119 "Зоопарк-1" , русаки вирішили скористатися кумівством/корупцією і отримати документацію на готовий виріб. І для того, щоб замаскувати номінально сліди - присвоїли ім'я "Зоопарк-1М" , типу перший зоопарк переробили.

Це чудово вписується в класику: "Якщо пошкрябати фарбу нових виробів РФ, то можна знайти шильдик "Вироблено в СРСР".
28.03.202515:50
От що вона мені нагадала)
Каллєкція одмєна, половина більша не ідентифікована. Нажаль по номеру карти мало ,що встановити можна.
03.04.202509:23
От колеги публікують про нашу вітчизняну артилерію пост

Я зверну вашу увагу на нудну тему - присвоєння індексів та класифікації

Якщо говорити про 2С22 "Богдана" то тут все просто і лаконічно - вона забрала вільний індекс ГРАУ між 2С21 "Обжимка" та 2С23 "Нона-СВУ" , все згідно відповідно , нема до чого прикопатись.

А от 2П22 "Богдана-БГ" - П-причіпна в нашому виконанні як я розумію. Але ж ми опираємося на совкові індекси ГРАУ і там 2П** характерне позначення для ПУ ракетних комплексів і ЗКР

І в такому випадку наша гармата стоїть між 2П21 СПУ Бр-226-ІІ ТРК "Луна" та 2П24 СПУ КС-41 ЗРК "Круг"

Що трошки вибивається з логіки , де буксировані гармати і стволи мають індекс 2А**

І тут ми стикаємося з конфліктом: бажання українізації і автентичності проти прийнятих норм і логіки.

Але цей конфлікт більш глибокий ніж вам здається, бо бере початок з пояснення прапорщика на тему "Як відрізнити БМП від БТР?" І всі знають відповідь: "БТР то на кольосах , а БМП на гусєніцах." Чітко і ясно, але ніфіга не відповідає дійсності, бо як в цій логіці існує БТР-50?

Чому я так вчепився в це? Бо ми самі порушуємо свої ж правила. І в деяких випадках навіть міжнародні договори. І та та - я йобнуте на техніці 😘.

Так от розберемося з БТР і БМП:
Як їх відрізняти? Все просто - відкриваємо "Договір про звичайні збройні сили в Європі" (він досі діючий) і читаємо там:

Термін "бронетранспортер" означає бойову броньовану машину, сконструйовану та обладнану для транспортування бойового піхотного відділення, яка, як правило, озброєна вбудованою або штатно встановлюваною зброєю калібру до 20 міліметрів.

Термін "бойова машина піхоти" означає бойову броньовану машину, сконструйовану та обладнану головним чином для транспортування бойового піхотного відділення, яка звичайно забезпечує десанту можливість вести вогонь з машини під прикриттям броні і яка озброєна вбудованою або штатно встановлюваною гарматою калібру не менше 20 міліметрів та інколи пусковою установкою протитанкових ракет. Бойові машини піхоти становлять основну систему зброї мотопіхоти або механізованих танкових або механізованих формувань і частин сухопутних військ.
*Як захочете - розкажу як вони прийшли до такого визначення

От тобто БТР перевозить піхотне відділення і озброєний кулеметами: 14,5/12,7/7,62/5,56/5,45 мм. А БМП теж перевозить піхотне відділення, але озброєна гарматою 20+ мм.
Ферштейн?
А тепер анекдот: МТ-ЛБу (яка вміщає розрахунок гармати/відділення) з бойовим модулем з КПВТ 14,5 мм. у нас *барабанний дріб* назвали БМП-1ЛБ 🤡, а чого БМП ? Бо на гусеницях блядь. Згадали прапорщика? Так от він вже полковник в ГШ і індекси присвоює.
І так так , згідно договору який досі діє , наші БТР-3 і БТР-4 ніфіга не БТРи , а БМП і вони по факту таку роль виконують.

Я мовчу про 140-й наказ від 11.09.2020 "Про затвердження Тимчасового порядку оформлення оперативних (бойових) документів" , який протирічить вищезгаданому договору і де сука помилок йобаний рот того полковника, що це писав - як буде достатньо відгуку від вас, як аудиторії - розпишу всі подробиці і найбільш болючі моменти цього кончаного документу, який сука тимчасовий і досі без правок. Але як то кажуть, нема нічого більш постійного ніж тимчасове.
16.04.202513:18
З особистого архіву одмєна.

25-28 вересня 2020-го року в одному з багатьох НЦ ЗСУ. Заняття з виживання в умовах дикої природи.

Ми раннім ранком біжимо в ліс з саперними лопатками , нас там шикують. Поки йде перевірка чи всі є , подумки уявляємо, що ми будемо робити - копати однозначно, як не як не просто так лопатки видали.

Ставлять завдання: до вечері добути Н-кількість віників з березових гілок.

Всі способи виконання даного завдання ви можете побачити на відео.

Після того всього ми декілька днів медетативно в'язали віники за чіпком. Благо випустились раніше ніж прийшлося ті віники застосовувати.
Співчуваю тим, кому прийшлося таке шукати
03.04.202505:07
Недавня випадково підслухана бесіда woman породила мем
Ну, історія стає щораз цікавіше... Хочеться плакати і сміятися від цього
Ще один варіант
Мільярди на розробку комплексів ПРО і засобів заатмосферного перехоплення? Нахуя ?! Можна просто дати для 2С6М "Тунгуска-М" нові ракети та РЛС 🤡

Коли вже укр.ЗМІ хоч трохи будуть гуглити термінологію?
01.04.202506:06
Трохи про стандарти яких не існує , точніше вони є , але чисто формально

https://armyinform.com.ua/2025/03/31/standart-yakogo-ne-isnuye-ekspert-rozpoviv-pro-czikavi-osoblyvosti-snaryadiv-natovskogo-155-mm-kalibru/

І це лише снаряди, а є стрілецька зброя і боєприпаси до неї і ще купа всього , що формально має бути взаємозамінним а по факту...
登录以解锁更多功能。